Alapvetően minden külföldi ország panaszkezelési csapata rendelkezik külön email-címmel, amiről az ország weboldalán érdemes tájékozódni. A magyar SIXT egy bizonyos szintig tud segíteni ilyen esetekben, viszont ilyenkor csak egy közvetítő szerepet tudnak ellátni a panaszkezelő kollegák, akiket az alábbi email címen lehet elérni: cs@sixt.hu.

A bérleti szerződés lezárását követően a bank/hitelkártyás fizetések esetén a számla megküldése 1 napon belül megtörténik.
Prepaid foglalások, valamint SIXT vállalati kártyával történő fizetés esetén a számla várhatóan 5-10 nap alatt kerül kiállításra.

Gyakran ismételt kérdések (GYIK)

1. Hol találom meg összefoglalva a bérlési feltételeket?

2. Mi kell a bérléshez?

3. Hol tudok foglalni?

4. Mi lesz a bérelt autó típusa és rendszáma?

5. Milyen kártyával tudok fizetni? Van mód előre fizetésre?

6. Van egy foglalásom egy bérautóra és én leszek a sofőr, de más fizetné a bérlést. Van erre lehetőségem?

7. Mennyi a depozit összege?

8. A bankkártyán napi limit van, gondot okoz-e a depozit blokkolás?

9. Lehet-e átvinni depozitot másik bérlésre?

10. Lehet-e céges kártyával bérelni?

11. Mennyi idő a keretszerződés megkötésének lefutási ideje?

12. Lehet-e kérni kiszállítást?

13. Van lehetőség a saját autómat a SIXT-nél hagyni a bérlés ideje alatt?

14. Kiemelt helyszínekre (pályaudvarok, belvárosi nevezetességek) szól a foglalásom, hol találom ott a SIXT irodát?

15. Van lehetőség másik országban leadni az autót?

16. Lehet az autót külföldre vinni?

17. Lehet-e másodvezetőt regisztrálni?

18. Hogy működik a tankolás?

19. Mi a teljes védelem?

20. Le lehet adni az autót nyitvatartási időn kívül?

21. Probléma van az autóval, mi a teendő?

22. Baleset/koccanás történt, mi a teendő?

23. Miért nem oldódik fel a depozit?

24. Külföldi SIXT-nél béreltem autót és panasszal élnék. Kihez forduljak?

25. Mikor kapom meg a bérlésről szóló számlát?